مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-05سياسي

تحقق شعار سال با بهره گیری از ظرفیت تعاونی های دانش بنیان


رییس اتاق تعاون ایران شعار سال 1401 و سخنرانی نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را در تداوم تاکیدات سنوات اخیر ایشان بر تمرکز جدی تر در تحکیم بنیان ها و زیرساختها در مسیر رسیدن به خودکفایی بیشتر در عرصه اقتصادی ایران اسلامی دانست و مقوله تولید دانش بنیان .

- رییس اتاق تعاون ایران شعار سال 1401 و سخنرانی نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را در تداوم تاکیدات سنوات اخیر ایشان بر تمرکز جدی تر در تحکیم بنیان ها و زیرساختها در مسیر رسیدن به خودکفایی بیشتر در عرصه اقتصادی ایران اسلامی دانست و مقوله تولید دانش بنیان را زیرساخت اصلی تحقق این هدف والا در قرن حاضر عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن عبداللهی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های بخش تعاون در زمینه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار کرد: یکی از الزامات تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، استفاده از توانمندی بخش مردمی تعاون است و شرکتهای تعاونی دانش بنیان، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری را دنبال می کنند.

وی گفت: یکی از محورهای مهم رهنمودهای رهبری تحقق توسعه اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی است که از کارکردهای منحصر بفرد شیوه اقتصاد تعاونی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شعار سال با بهره گیری از ظرفیت تعاونی های دانش بنیان

تحقق شعار سال با بهره گیری از ظرفیت تعاونی های دانش بنیان