مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-05بين الملل

مسکو: تسلیحات اتمی آمریکا باید از کشورهای غیراتمی جمع آوری شوند


معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست کمیسیون خلع سلاح سازمان ملل اظهار کرد، مسکو خواستار بازگشت تسلیحات اتمی آمریکا از کشورهای غیراتمی به خاک آمریکاست و تاکید دارد که زیرساخت ها برای استقرار این تسلیحات در اروپا باید نابود شوند.

- معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست کمیسیون خلع سلاح سازمان ملل اظهار کرد، مسکو خواستار بازگشت تسلیحات اتمی آمریکا از کشورهای غیراتمی به خاک آمریکاست و تاکید دارد که زیرساخت ها برای استقرار این تسلیحات در اروپا باید نابود شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: تسلیحات اتمی غیراستراتژیک آمریکا با نقض تعهدات مندرج در پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی در خاک برخی کشورهای اروپایی غیراتمی حفظ و نگهداری می شوند، چنین تسلیحات و سکوهای پرتابشان به روزرسانی می شوند و ماموریت های اتمی مشترک ناتو ادامه پیدا می کنند.

این امر به عنوان مشارکت اعضای غیراتمی ناتو در آموزش کار با تسلیحات اتمی و استفاده از آنها تلقی می شود.

وی افزود: ضروری است که این مساله متوقف شود، تسلیحات اتمی به قلمرو ملی مالک خود بازگردند و زیرساخت ها برای استقرار آنها در اروپا نابود شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: تسلیحات اتمی آمریکا باید از کشورهای غیراتمی جمع آوری شوند

مسکو: تسلیحات اتمی آمریکا باید از کشورهای غیراتمی جمع آوری شوند