مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-05فرهنگي

شکایت از اصغر فرهادی و جدیدترین واکنش ها


هالیوود ریپورتر گزارش داده که دادگاهی در ایران، اصغر فرهادی را به دلیل استفاده از ایده یک مستند در ساخت فیلم «قهرمان» مجرم شناخت و از سوی وکیل این فیلم ساز متنی منتشر کرده و خبر داده است که قرار صادره به منزله حکم نهایی دادگاه نیست و بخشی از روند رسیدگی .

- هالیوود ریپورتر گزارش داده که دادگاهی در ایران، اصغر فرهادی را به دلیل استفاده از ایده یک مستند در ساخت فیلم قهرمان مجرم شناخت و از سوی وکیل این فیلم ساز متنی منتشر کرده و خبر داده است که "قرار صادره به منزله حکم نهایی دادگاه نیست و بخشی از روند رسیدگی محسوب و در ادامه ی فرآیند رسیدگی، پرونده ابتدا در دادگاه کیفری دو و سپس در دادگاه تجدیدنظر مورد رسیدگی مجدد قرار می گیرد، امید است در طول رسیدگی پرونده در مراحل بالاتر، با ارجاع موضوع به کارشناسی و جلب نظر تخصصیِ اساتید و خبرگان حوزه حقوق مولف، قرار موصوف نیز نقض گردد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، دادگاهی در ایران، اصغر فرهادی، کارگردان ایرانی برنده دو جایزه اسکار را به دلیل استفاده از ایده مستند دوسر برد ، دوسر باخت ساخته آزاده مسیح زاده در ساخت فیلم سینمایی قهرمان مجرم شناخت.

این دادگاه فرهادی را به دلیل نقض حق کپی رایت و استفاده از عناصر کلیدی مستند دوسر برد، دوسر باخت برای فیلمش بدون ذکر نام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از اصغر فرهادی و جدیدترین واکنش ها

شکایت از اصغر فرهادی و جدیدترین واکنش ها