مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:222022-04-05پزشكي

بهبودی نسبی و ترخیص 11 بیمار کرونایی در استان اردبیل


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در شبانه روز گذشته 5 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری و 11 نفر با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان اردبیل ترخیص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 5 بستری جدید کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و بر این اساس، بیماران کرونایی بستری شده در مراکز درمانی استان اردبیل به 67 نفر کاهش یافت.

وی افزود: طی این مدت 11 نفر با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان اردبیل ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: هم اکنون 26 بیمار کرونایی به علت شدت بیماری در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و خوشبختانه در 24 ساعت گذشته، فوتی ناشی از ابتلا به کروما ثبت نشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به تزریق 2 میلیون و 186 هزار و 871 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، 960 هزار و 864 دُز مربوط به مرحله اول، 842 هزار و 532 دُز مربوط به مرحله دوم و 383 هزار و 493 دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی نسبی و ترخیص 11 بیمار کرونایی در استان اردبیل

بهبودی نسبی و ترخیص 11 بیمار کرونایی در استان اردبیل