مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-05پزشكي

پذیرش بیش از 4600 نسخه دارویی در ایام نوروز / تأمین داروهای حیاتی


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از پذیرش 4697 نسخه دارویی در ایام تعطیلات نوروزی در داروخانه های مرکزی و تهرانپارس خبر داد.

- ، علیرضا عسکری در خصوص خدمت رسانی داروخانه های هلال احمر در شهر تهران گفت: از ابتدای تعطیلات ایام نوروز (یکم لغایت سیزدهم فروردین ماه)، 4697 بیمار برای تهیه داروهای خود به داروخانه های مرکزی و تهرانپارس مراجعه کرده اند.

وی افزود: داروخانه های هلال احمر به دلیل ویژگی هایی از جمله وجود نیروهای مجرب و متعهد، کنترل و نظارت دقیق و همچنین تأمین و توزیع به موقع و مطمئن داروهای مورد نیاز بیماران و از سویی به واسطه توزیع داروهای خاص با کیفیت مناسب و همچنین داروهای پرونده ای از جایگاه و اهمیت انکارناپذیری در نظام توزیع دارو برخوردار هستند و اکثر داروهایی که در این داروخانه ها عرضه می شود، تحت پوشش بیمه های جاری کشور هستند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر با بکارگیری سیستم مکانیزه و ارائه داروهای خاص، نصب دستگاه خودپرداز، بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، پاسخگویی و تکریم مراجعه کنندگان، استقرار نمایندگان سازمان های بیمه گر شامل تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، سلامت و نیروهای مسلح در داروخانه و نیز ایجاد امکانات رفاهی تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیش از 4600 نسخه دارویی در ایام نوروز / تأمین داروهای حیاتی

پذیرش بیش از 4600 نسخه دارویی در ایام نوروز / تأمین داروهای حیاتی