مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-05اقتصادي

کرایه های ورامین 35 درصد افرایش یافت


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و اتوبوسرانی شهرداری ورامین گفت: باتوجه به قرارگرفتن در سال جدید به تبع آن نرخ کرایه ها هم به میزان 35 درصد پس از طرح در شورای شهر و تصویب در صحن علنی شورا و مطابق کمیته انطباق فرمانداری به تایید نهایی رسید و از امروز صبح 16 فروردین .

- حسن خوانساریان مدیرعامل سازمان حمل و نقل و اتوبوسرانی شهرداری ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن اشاره به افزایش کرایه خطوط شهری و برون شهری ورامین اظهار کرد: باتوجه به قرارگرفتن در سال جدید به تبع آن نرخ کرایه ها هم به میزان 35 درصد پس از طرح در شورای شهر و تصویب در صحن علنی شورا و مطابق کمیته انطباق فرمانداری به تایید نهایی رسید و از امروز صبح 16 فروردین ماه در کلیه خطوط نرخ های جدید کرایه درون شهری و برون شهری را توزیع خواهیم کرد.

وی گفت: تمامی رانندگان موظف هستند نرخ های جدید را بر روی شیشه تاکسی خود نصب کنند و قابل دیده شدن باشد، به نحویی که تمامی شهروندان بتوانند نرخ کرایه ها را رؤیت کنند و اگر راننده نرخ کرایه را نصب نکند قطعا با او برخورد خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و اتوبوسرانی شهرداری ورامین با اشاره  تخلف برخی رانندگانی که بخواهند بیش از نرخ مصوب کرایه دریافت کنند، افزود: اگر راننده ای بیش از نرخ تعیین شده کرایه بگیرد شهروندان می توانند با سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرایه های ورامین 35 درصد افرایش یافت

کرایه های ورامین 35 درصد افرایش یافت