مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-05حوادث

فوت یک شهروند فرخ شهری درپی انفجار «زودپز»


رییس اورژانس چهارمحال و بختیاری از فوت یک شهروند فرخ شهری درپی انفجار «زودپز» خبر داد.

- ، اظهار کرد: روز گذشته طی تماس تلفنی با 115 مبنی بر انفجار زودپز و صدمه دیدن یک خانم 34 ساله تیم امدادی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این خانم به دلیل شدت جراحات و ایست قلبی فوت کرده بود، عنوان کرد: فوت به علت انفجار و ضربه شدید زودپز به ناحیه سراین خانم بوده است.

رییس اورژانس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت استفاده شهروندان از وسایل ایمن، تصریح کرد: قبل از استفاده از وسایلی همچون زودپز حتماً از باز بودن دریچه خروج هوا و ایمنی ظرف اطمینان حاصل شود.

حیدری با بیان اینکه از ظرفیت کامل ظروف پخت غذا همچون زودپز نباید استفاده شود، مطرح کرد: در زمان باز کردن درب زودپز باید از باز بودن دریچه خروج هوا و خارج شدن کامل هوای داخل ظرف اطمینان حاصل کرد و سپس اقدام به باز کردن در آن کرد.

وی افزود: شهروندان در زمان باز کردن چنین ظروفی سر و گردن خود را عقب تر از آن نگه دارند تا در صورت انفجار ضربه به سر و سینه وارد نشود.

رییس اورژانس چهارمحال و بختیاری ضربه ناشی از انفجار زودپز را یکی از بدترین نوع ضربه ها دانست و ادامه داد: در زمان انفجار درب زودپز همچون ترکش عمل می کند و موجب مصدومیت شدید و حتی مرگ فرد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک شهروند فرخ شهری درپی انفجار «زودپز»

فوت یک شهروند فرخ شهری درپی انفجار «زودپز»