مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-05اقتصادي

برپایی نمایشگاه قرآن در گرو تخصیص اعتبار است


رییس اداره امور قرآنی فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن حدود 100 الی 200 میلیون تومان اعتبار لازم دارد که لیست برنامه ها به همراه مبلغ مورد نیاز در انتظار تأیید وزارت خانه است.

- علی امینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: همه ساله نمایشگاه قرآن به صورت سراسری با غرفه های متنوع در نیمه دوم ماه مبارک رمضان برپا می شد که کرونا این برنامه را دو سال با محدودیت روبرو کرد.

رییس اداره امور قرآنی فرهنگ و ارشاد چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه در سال جاری به تخصیص اعتبارات بستگی دارد، افزود: برنامه ریزی های مربوط به برگزاری نمایشگاه قرآن در سال جاری در حال برگزاری است و تا کنون به هیچ استانی سهمیه برگزاری داده نشده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن حدود 100 الی 200 میلیون تومان اعتبار لازم دارد که لیست برنامه ها به همراه مبلغ مورد نیاز در انتظار تأیید وزارت خانه هستند، ادامه داد: پیش بینی ‎های لازم برای برپایی غرفه های عفاف و حجاب، خطاطی، نمایشگاه کتاب، اجرای تئاتر و .

در فرهنگ سرای شهرکرد انجام شده است.

امینی بیان داشت: در صورت عدم تخصیص بودجه و برگزار نشدن نمایشگاه برنامه های روتین از جمله برگزاری کرسی تلاوت و کلاس های قرآن در رشته های مختلف در شهرستان ها را دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه قرآن در گرو تخصیص اعتبار است

برپایی نمایشگاه قرآن در گرو تخصیص اعتبار است