مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-05اقتصادي

افزایش 35 درصدی بودجه شهرداری خلخال


بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ودود محمدی شامگاه دوشنبه در نشست با سرپرست فرمانداری خلخال و اعضای شورای شهر اظهار کرد: بودجه مصوب امسال شهرداری پاسخگوی نیاز شهرداری خلخال در امور مختلف از جمله ارائه خدمات شهری مناسب و بهینه به شهروندان نیست و لزوم بازنگری در بودجه سال جاری شهرداری مشهود است.

وی تصریح کرد: در حالیکه بودجه مصوب امسال شورای اسلامی شهر خلخال 280 میلیارد ریال بوده و در مقایسه با بودجه 210 میلیارد ریالی سال قبل این شهر، 35 درصد افزایش دارد ولی این بودجه تنها جوابگوی نیاز مالی پرداخت حقوق و مزایای شغلی کارکنان و یا امورات جاری شهرداری تا پایان سال است.

شهردار خلخال با اشاره به سرانه 40 میلیون ریالی هر شهروند اردبیلی و بودجه مصوب 2 هزار میلیارد تومانی این شهر گفت: این رقم سرانه باید در تنظیم بودجه امسال شهرداری خلخال نیز منظور و محاسبه می شد.

محمدی افزود: در صورت لحاظ این موضوع و با توجه به تورم و وضعیت اقتصادی جامعه، بودجه تنظیمی امسال بر اساس آمار جمعیت شهر خلخال باید 130 میلیارد تومان محاسبه و مصوب می شد ولی بودجه مصوب 28 میلیارد تومانی امسال با هزینه های عمرانی و جاری شهرداری خلخال مطابقت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35 درصدی بودجه شهرداری خلخال

افزایش 35 درصدی بودجه شهرداری خلخال