مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-05اقتصادي

7000 نفر از مبلغان برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان اعزام شدند


معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام بیش از 7000 نفر از مبلغان برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان به سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایجاد کرده بود، اعزام مبلغین در ایام تبلیغ ماه مبارک رمضان تا 30 درصد کاهش یافت.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: مبلغین در حال ثبت نام در سامانه اعزام مبلغ برای ماه مبارک رمضان 1401 هستند و تا کنون بیش از 7 هزار نفر ثبت نام کردند که انتظار می رود این آمار به 8 هزار نفر نیز برسد.

روستا آزاد اضافه کرد: تعداد 5 هزار نفر از مبلغان از قم اعزام می شوند و مابقی از استان هایی همانند مشهد، اصفهان خوزستان و سیستان و بلوچستان هستند که در بین این افراد 230 نفر از اساتید و نخبگان حوزه هستند.

وی ابراز داشت: ره توشه های برای آماده سازی هر چه بیشتر مبلغان در قالب 53 مقاله در سایت بلاغ به صورت رایگان در اختیار مبلغان قرار گرفته است و در خصوص جهاد تبیین نیز مقالات و فایل های چند رسانه ای مرتبط با این موضوع تهیه شده و در اختیار مبلغین قرار گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برخی از طلاب در قالب گروه های تبلیغی و جهادی مشغول فعالیت هستند که این افراد علاوه بر تبلیغ در مساجد در برخی دیگر از اماکن اجتماعی از جمله زندان ها و تفرج گاه ها حضور می یابند و برنامه های تبلیغی خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000 نفر از مبلغان برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان اعزام شدند

7000 نفر از مبلغان برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان اعزام شدند