مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-05اقتصادي

بهره مندی بیش از یک میلیون نفر از خدمات هلال احمر استان تهران در نوروز


شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: طرح خدمات نوروزی بشر دوستانه سازمان جوانان هلال احمر همه ساله همزمان با آغاز سفرهای نوروزی برگزار می شود که در استان تهران نیز از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 13 فروردین امسال ادامه داشت.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداری ها و مسؤولان امر، 13 پایگاه خدمات بشر دوستانه در پایتخت و شهرستان های استان تهران که همگی در نقاط پرتردد یا مبادی ورودی شهرها بودند برپا شد که در این مدت، یک هزار و 521 نفر از اعضای جوان هلال احمر استان تهران، خدمات خود را در قالب دستورالعمل های اعلامی، به مسافران نوروزی ارائه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: علاوه بر 13 پست ثابت، 10 تیم سحاب اعضای دوچرخه سوار و پیاده نیز در این طرح مشارکت کردند و مجموعا در 23 پست در خدمت هموطنان بودیم.

فتحی اضافه کرد: در این طرح به یک میلیون و 17 هزار و 904 نفر خدمات مختلفی ارائه شد که از جمله آن می توان به برپایی خیمه های اقامه نماز مسافران، برپایی غرفه دوست دار کودک  جهت سرگرمی کودکان، توزیع اقلام فرهنگی گردشگری، ارائه آموزش امداد و کمک های اولیه توسط مربیان، سنجش فشار خون، راهنمایی مسافران نوروزی، ارائه توصیه های مرتبط با رانندگان و ایمنی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از یک میلیون نفر از خدمات هلال احمر استان تهران در نوروز

بهره مندی بیش از یک میلیون نفر از خدمات هلال احمر استان تهران در نوروز