مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-05اقتصادي

نگرانی بابت فراوانی و قیمت کالاهای اساسی نداریم/ نرخ اقلام خوراکی در ماه رمضان


سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با اشاره به جزییات طرح ضیافت در ماه رمضان، گفت: هیچ نگرانی بابت فراوانی و قیمت کالاهای اساسی در استان نداریم.

- با بیان اینکه کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت تأمین شده شده است، اظهار داشت: هیچ نگرانی از فراوانی و قیمت کالاها در استان اصفهان نداریم.

وی با بیان اینکه مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی ماه رمضان وجود ندارد، افزود: بیش از 3200 تن شکر صنف و صنعت، افزون بر 1600 تُن شکر خانگی، 3000 تُن برنج و روغن به فراوانی در سن استان عرضه شده و در اختیار توزیع کنندگان قرار گرفته که به غیر از اقلام تأمین شده نوروز امسال است.

توزیع 5 هزار تن مرغ منجمد در اصفهان سخنگوی ستاد تنظیم بازار اصفهان با اشاره به توزیع بیش از 5000 تُن مرغ منجمد در سطح استان در ماه رمضان، اضافه کرد: گوشت منجمد گوسفندی و گوساله به فراوانی وجود دارد و تمام نیاز استان را پاسخ می دهد.

ایراندوست درباره تأمین مرغ گرم و تخم مرغ نیز گفت: جوجه ریزی وضعیت بسیار خوبی دارد؛ روز یکشنبه چهاردهم فروردین بیش از 6600 تُن و دوشنبه افزون بر 700 تن مرغ زنده به کشتارگاه های استان ارسال شده است و تولید تخم مرغ به بالغ بر 340 تُن در روز می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی بابت فراوانی و قیمت کالاهای اساسی نداریم/ نرخ اقلام خوراکی در ماه رمضان

نگرانی بابت فراوانی و قیمت کالاهای اساسی نداریم/ نرخ اقلام خوراکی در ماه رمضان