مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-05اقتصادي

ایجاد65 مغازه بجای صادرات!/دادستان وارد عمل شود


انسیه ابوبصیر، عضو شورای اسلامی شهر زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره فعالیت های شرکت توسعه صادرات استان زنجان اظهار داشت: شرکت نامبرده در سال 91 به ثبت رسیده، اما با سپری شدن 10 سال، شرکت نتوانسته هیچگونه خدمات قابل قبولی را در راستای اهداف و وظایف ذاتی خود ارائه کند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: این در حالی است که چنین بنگاه هایی قاعدتا باید اقدامات اساسی در راستای کمک به افزایش صادرات و بهبود کیفیت و نقش حمایتی از توسعه تولیدات صادراتی بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی استان ایفا کنند.

ابوبصیر با بیان اینکه متاسفانه با وجود عدم فعالیت این شرکت، زمین هکتاری تفویض شده از سوی شهرداری تبدیل به 65 باب مغازه تجاری شده و به مالکیت شخصی هیأت مدیره درآمده است، گفت: در طول این یک دهه عدم نظارت و کنترل بازرسی موجب اجحاف در حقوق سهامداران و به ویژه سهم 33 درصدی شهرداری از کل سهام که جزو حقوق کل شهروندان محسوب می شود، شده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده بر خود بعنوان نماینده شهر برای اعاده حق از دادستان زنجان بعنوان مدعی العموم درخواست ورود به موضوع را دارم.

وی افزود: از دیگر تخلفات این شرکت عدم رعایت مفاد ماده 40 قانون تجارت در نقل و انتقالات سهام است که در دفاتر گزارش مجمع ثبت نشده و اکث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد65 مغازه بجای صادرات!/دادستان وارد عمل شود

ایجاد65 مغازه بجای صادرات!/دادستان وارد عمل شود