مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-05دانش

تهیه افطار و سحری دانشجویان خوابگاهی


معاون امور دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان از آمادگی آشپزخانه های دانشگاه ها برای تهیه وعده های افطار و سحری دانشجویان خوابگاهی و نیز مشارکت 150 دانشگاه در طرح ارتقای آشپزخانه ها از سنتی به صنعتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صمد حاج جباری در گفت و گو با ایرنا درباره برنامه های صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای بازگشایی دانشگاه ها و آمادگی آشپزخانه ها به منظور پخت وعده های غذایی دانشجویان توضیحاتی ارایه کرد.

وی درباره آمادگی دانشگاه ها برای تهیه وعده های افطار و سحری دانشجویان خوابگاهی اظهار داشت: دانشگاه ها از 14 فروردین ماه که فعالیت حضوری خود را از سر گرفتند، برای تهیه وعده های افطار و سحری دانشجویان برنامه ریزی کرده اند و این وعده ها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

ارتقای آشپزخانه 150 دانشگاه به صنعتی حاج جباری با بیان اینکه صندوق رفاه دانشجویان در دو سال گذشته به منظور ارتقای آشپزخانه ها و خوابگاه ها در کنار دانشگاه ها حضور داشت، گفت: سیاست صندوق رفاه دانشجویان، تبدیل آشپزخانه های سنتی به صنعتی است و روی تجهیزات آشپزخانه ها و رستوران ها از نظر رعایت بهداشت، سرعت عمل و کیفیت نظارت می کنیم.

از سوی دیگر، تقویت تجهیزات باید به روز رسانی شود، به عنوان مثال انتظار این بود که برای طبخ کباب کوبیده به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه افطار و سحری دانشجویان خوابگاهی

تهیه افطار و سحری دانشجویان خوابگاهی