مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 23:422022-04-04سياسي

800 نفر نوروز امسال از مرگ حتمی نجات یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دوشنبه شب در آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان در نوروز 1401 اظهار کرد: هم افزایی بین بخش های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی باعث برپایی هشت هزار غرفه صنایع دستی و دو هزار برنامه نوروزگاهی در نوروز امسال در کشور شد.

وی بیان کرد: در استان سمنان تجلی بسیار مناسب هم افزایی در حوزه ستاد اجرایی خدمات سفر را مشاهده کردیم.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز 1401 در استان سمنان، این استان را به مأمن و محل آسایش زائران و مسافران تبدیل کرد که باید از تمام دست اندرکاران این امر در استان تقدیر شود.

شالبافیان بیان کرد: 12 مادر و فرزند به واسطه به دنیا آمدن نوزاد و 800 نفر با تلاش نیروهای امدادی از مرگ حتمی در ایام نوروز 1401 در کشور نجات یافتند که جای شکرگزاری دارد.

وی گفت: استاندار سمنان مجاهدانه، پرانگیزه و پرتلاش برای مدیریت سفرها اقدام کرد و حضور نماینده ولی فقیه در استان نیز قوت قلبی برای دست اندرکاران بود.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: از تمام نیروهای داوطلب در حوزه های مختلف که در ایام نوروز 1401 در کشور تلاش داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 نفر نوروز امسال از مرگ حتمی نجات یافتند

800 نفر نوروز امسال از مرگ حتمی نجات یافتند