مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 22:322022-04-04سياسي

برای بیان مجاهدت های دوران کرونا به امثال شهید آوینی نیاز داریم


تلاش ها و مجاهدت های کادر درمان، نخبگان، دانشمندان، معلمان، دانشجویان و جوانان ما در ایام شیوع کرونا نباید فراموش شود و نیاز است افرادی همچون شهید آوینی این مجاهدت ها را روایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در آیین بازگشایی و حضوری شدن مدارس با حضور در دبیرستان دخترانه گلستانیان با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته برای گذر از ایام شیوع کرونا، اظهار داشت: با همکاری و همراهی خوب مردم و اقدامات جمعی در مساجد، تکایا، حسینیه ها، خانه ها و دیگر اماکن دینی و فرهنگی با تولید ماسک و دیگر اقلام بهداشتی توانستیم از ایام شیوع بیماری کرونا گذر کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ایام جنگ را عزیزی همچون شهید آوینی روایت کرد ، افزود: تلاش ها و مجاهدت های کادر درمان، نخبگان، دانشمندان، معلمان، دانشجویان و جوانان ما در ایام شیوع کرونا نباید فراموش شود و نیاز است افرادی همچون شهید آوینی باید این مجاهدت ها را روایت کنند.

احمدی با بیان اینکه امروز بار دیگر با افتخار می گوییم که ما می توانیم با همت و کار جمعی گام های بلندی در راستای ارزش های انقلاب برداریم، تصریح کرد: با کار و تلاش جمعی، نه تنها در زمینه واردات واکسن بلکه تولید ملی واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بیان مجاهدت های دوران کرونا به امثال شهید آوینی نیاز داریم

برای بیان مجاهدت های دوران کرونا به امثال شهید آوینی نیاز داریم