مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 22:122022-04-04سياسي

اتحاد و انسجام مهم ترین عامل اقتدار امت اسلام است


وی حمایت پروردگار، امنیت و آرامش و پیروزی را از برکات متعدد اتحاد و همبستگی عنوان کرد و گفت: پیروزی امت اسلامی در سایه وحدت بدست می آید و وحدت مهم ترین عامل اقتدار امت اسلام است.

- حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابولقاسم دولابی سخنران حرم حضرت معصومه (س) طی سخنانی در آیین ترتیل خوانی قرآن کریم که امروز 15 فروردین ماه در حرم بانوی کرامت برگزار شد با بیان اینکه راه شیاطین راه ایجاد تفرقه، دودستگی و ایجاد شکاف بین جوامع اسلامی و راه اولیا خدا راه ایجاد همبستگی است، عنوان کرد: خداوند در سوره مائده می فرماید: إِنَّمَا یُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَنْ یُوقِعَ بَیْنَکُمُ الْعَدَاوَهَ وَالْبَغْضَاءَ، شیطان می خواهد بین شما دشمنی و کینه توزی برقرار باشد سنت الهی آن است که پیروزی بدون اتحاد به دست نمی آید حتی امت هایی که بر باطل هستند اگر با هم متحد نشوند به پیروزی نمی رسند.

وی ادامه داد: امیر المؤمنین (ع) در نهج البلاغه اینگونه فرمود: به خدا قسم گمان می برم که دشمنان شما بر شما غلبه می کنند چون آنها علی رغم اینکه بر باطل هستند با هم متحدند و شما با وجود آنکه بر حق هستید اما از هم متفرق هستید.

استاد حوزه علمیه افزود: خداوند متعال در آیه وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا سوره آل عمران می فرماید: ای مؤمنین به ریسمان الهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد و انسجام مهم ترین عامل اقتدار امت اسلام است

اتحاد و انسجام مهم ترین عامل اقتدار امت اسلام است