مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 21:472022-04-04سياسي

پیامد تولید موادمخدر صنعتی در افغانستان متوجه همه کشور های اروپایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در آیین دیدار نوروزی با کارکنان ستاد گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال تولید، - سردار مومنی با بیان اینکه با آمدن کشور های غربی در افغانستان شاهد افزایش تولید موادمخدر صنعتی در آن کشور بودیم، گفت: تولید این مواد، دودش فقط به ایران که همسایه افغانستان است، نمی رود بلکه پیامد آن متوجه همه کشور های اروپایی، کشور های غرب آسیا، شرق آسیا و.

خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در آیین دیدار نوروزی با کارکنان ستاد گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است و بدون تردید تمام دستگاه ها هر کدام به سهم خود، می توانند در این زمینه نقش آفرین باشند.

دبیرکل ستاد با اشاره به تحولات جهانی موادمخدر گفت: تولید، قاچاق و مصرف موادمخدر در دنیا و عموماً نیز کشت و تولید موادمخدر تحت نظر دولت های غربی در کشور افغانستان افزایش یافته است.

همچنین تلاش دولت ها برای قانونی کردن مصرف برخی از انواع موادمخدر مانند کانابیس از چالش هایی است که در دنیا مطرح بوده است که برخی، این کار را انجام دادند و مصرف ماری جوانا را آزاد کردند، سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامد تولید موادمخدر صنعتی در افغانستان متوجه همه کشور های اروپایی است

پیامد تولید موادمخدر صنعتی در افغانستان متوجه همه کشور های اروپایی است