مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 20:072022-04-04سياسي

150 آشپزخانه اطعام مهدوی در هرمزگان راه اندازی شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تعداد 150 آشپزخانه اطعام مهدوی جهت پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان این استان راه اندازی شد.

- ، جلیل تراهی در مراسم نمادین راه اندازی آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در دانشگاه آزاد واحد بندرعباس افزود: راه اندازی آشپزخانه های اطعام مهدوی کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری مساجد و هیت ها مذهبی و مشارکت خیران و کمک های مردمی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بتوانیم در این آشپزخانه های اطعام مهدوی بیش از یک میلیون و 500 هزار پرس غذای گرم در سفره نیازمندان طبخ و توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهارداشت: برای دریافت نذورات ، کمک ها و هدایای مردمی از طریق کد دستوری #1*076*8877* و همچنین شماره کارت 6037997900000648 در طرح اطعام مهدوی پیش بینی شده که مردم بتوانند کمک های خود را در این ماه مبارک جهت تامین مواد اولیه پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان استان داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این مراسم گفت: خدا رو شاکریم که یک حرکت بسیار مبارک (آشپزخانه طعام مهدوی) از سال های گذشته توسط کمیته امداد در استان شروع شده که امیدواریم این کار خداپسندانه با مشارکت خوب خیران و مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 آشپزخانه اطعام مهدوی در هرمزگان راه اندازی شد

150 آشپزخانه اطعام مهدوی در هرمزگان راه اندازی شد