مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 20:022022-04-04سياسي

دانش بنیان ها در راه بورس هستند


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای حضور شرکت های دانش بنیان در بورس خبر داد و گفت: از ظرفیت کمیسیون برای تامین مالی آن ها در بازار سرمایه استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، محمدرضا پور ابراهیمی در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری درباره نامگذاری سال 1401 درخصوص اقتصاد دانش بنیان، کمیسیون از سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونان وی دعوت کرد رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز گزارشی از وضعیت شرکت های دانش بنیان ارائه شد؛ براساس آن اکنون حدود 6 هزار و 700 شرکت دانش بنیان فعال در کشور وجود دارد که ارزش بازار آنها حدود 400 هزار میلیارد تومان است که این عدد نسبت به اندازه اقتصاد ایران عدد کوچکی است و باید تقویت شود.

وی تاکید کرد: مصوبه جهش تولید دانش بنیان مراحل پایانی خود را طی می کند و در هفته های آینده پس از تایید در شورای نگهبان به عنوان قانون ابلاغ خواهد شد که از این ظرفیت می توان برای تولید و اقتصاد کشور استفاده کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به پذیرش شرکت های دانش بنیان در بورس که در نشست امروز مطرح شد، عنوان کرد: به دلیل محدودیت های موجود مقرر شد که از ظرفیت کمیسیون اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها در راه بورس هستند

دانش بنیان ها در راه بورس هستند