مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-04سياسي

اعزام بیش از 7 هزار مُبلغ به نقاط مختلف کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سعید روستاآزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست خبری برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت ماه مبارک رمضان که امروز در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر در قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: یکی از برکات ماه مبارک رمضان بهره مندی عموم مردم از نمازهای جماعت، مناجات و دعاهای دسته جمعی است که در بسیاری از موارد این مراسم به پشتوانه و حضور مبلغان برگزار می شود که این مراسم بیشتر در روزهای خاص ماه های محرم و رمضان دنبال می شود.

وی گفت: در دو سال اخیر و در ایام شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش 30 درصدی اعزام مبلغان بودیم که دلیل آن ملاحظات مردمی در ایام کرونا در میزبانی از طلاب و کاهش در اعزام بود اما در مناطقی که امکانات استقبال از مبلغان از جمله خانه عالم وجود داشت، مبلغان حضور و فعالیت چشم گیر داشتند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات این مجموعه تامین محتوای ره توشه تبلیغی است که این اقدام طی 20 سال اخیر دنبال شده و تا به امروز نیز تمام موارد تولید شده در سایت بلاغ بارگذاری شده است.

روستاآزاد افزود: محتوای ره توشه امسال در سه بخش ارائه شده است که بخش نخست شامل 30 مقاله با محتوای نگاه به ارزش های دینی و اخلاقی می شود و بخش دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 7 هزار مُبلغ به نقاط مختلف کشور

اعزام بیش از 7 هزار مُبلغ به نقاط مختلف کشور