مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-04سياسي

گروه های جهادی تکیه گاهی برای بی پناهان/ بالغ بر 120 تعمیرات مختلف در کوه چنار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوه چنار، فعالیت جهادی فعالیتی است آتش به اختیار برای اینکه غم و غصه های مردم عزیز را به دل بریزیم و هرکاری که از دستمان برمی آید برای رفاه حالشان و زندگی شان انجام دهیم.

فعالیت جهادی عشق و ایثار می خواهد و نیازمند دلهایی است که برای طبقه محروم و آبادانی دیار محرومان می تپد.

شهرستان کوهچنار نیز مانند نقاط دیگر استان فارس، مزین به فعالیت گروه های جهادی است و یکی از این گروه ها، گروه جهادی سربازان ولایت است، جوانانی از جنس خدمت و صداقت.

حسن کریمی مسؤول این گروه جهادی از ابتدای فعالیت شان می گوید: فعالیت خود را به طور رسمی و با ثبت گروه از سال گذشته آغاز کردیم و در همین مدت کوتاه به لطف خدا و همت دوستان جهادی و کمک خیرین شهرستان توانسته ایم بیش از صد و بیست مورد تعمیرات منازل، گچ کاری، پلاستر، احداث یا کمک به ساخت سرویس بهداشتی و حمام و دیوارکشی، حفر چاه حمام و سرویس، لوله کشی آب منازل، ایزوگام و کاشی کاری و.

انجام دهیم.

وی در ادامه به دیگر فعالیت های انجام شده توسط این گروه پرتلاش جهادی اشاره می کند و می گوید: همچنین توفیق تامین هزینه مداوای بیماران و جراحی عمل بیماران، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و در چندین مورد کمک هزینه ثبت نام دانش آموزان پشت کنکوری در موسسات آموزشی، بهداشت و درمان و تامین بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی تکیه گاهی برای بی پناهان/ بالغ بر 120 تعمیرات مختلف در کوه چنار

گروه های جهادی تکیه گاهی برای بی پناهان/ بالغ بر 120 تعمیرات مختلف در کوه چنار