مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-04سياسي

حرمت افراد روزه دار حفظ شود/با هنجارشکنان ماه رمضان برخورد می شود


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید حرمت افراد روزه دار حفظ شود، گفت: با هنجارشکنان ماه رمضان و روزه خواران در ملا عام برخورد می کنیم.

- ، سردار علی اکبر جاویدان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماه رمضان ماه بندگی است و باید شکر کرد که بار دیگر نعمت درک ماه رمضان به ما داده شد.

وی افزود: ممکن است برخی به دلیل مسافرت قادر به روزه گرفتن نباشند و یا عذر شرعی داشته باشند که انتظار می رود نسبت به رعایت و حفظ شئونات اسلامی از خوردن و آشامیدن در انظار عمومی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا با آغاز ماه مبارک رمضان، صنوف پذیرایی شامل رستوران ها و اغذیه و آب میوه فروشی ها از اذان صبح تا هنگام اذان مغرب تعطیل خواهند بود که البته برای رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، برخی از اصناف با کسب مجوز و رعایت شئونات اسلامی، به نحوی که تظاهر به روزه خواری در ملأ عام نشود، اجازه فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به اعمال محدودیت در برخی مراکز پذیرایی گفت: این اصناف با کسب مجوز و برای مدت معینی در ترمینال ها، مراکز مسافربری، فرودگاه، راه آهن و حتی شهرک های صنعتی که کارگران زیادی حضور دارند به شرطی که تظاهر به روزه خواری نشود فعالیت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرمت افراد روزه دار حفظ شود/با هنجارشکنان ماه رمضان برخورد می شود

حرمت افراد روزه دار حفظ شود/با هنجارشکنان ماه رمضان برخورد می شود