مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-04سياسي

اتحاد رمز اصلی اقتدار امت اسلام مقابل مستکبران است


عضو مجلس خبرگان رهبری، اتحاد و همدلی را از عوامل اقتدار و قدرتمندی امت اسلام مقابل مستکبران دانست و گفت: خداوند متعال برای تقویت اتحاد امت اسلام مشترکاتی از جمله قبله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی طی سخنانی در روز دوم ماه مبارک رمضان در آیین ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم بانوی کرامت با بیان نکات تفسیری گفت: در جزء دوم قرآن نکاتی وجود دارد که بیانگر اقتدار امت اسلامی است که در حقیقت امت برتر است به شرط آنکه این امت مومن به خدا باشند.

وی افزود: انسجام و اتحاد، همدلی و همراهی امت اسلام با یکدیگر از عوامل اقتدار و قدرتمندی امت اسلام است که در آیه 208 سوره بقره به این نکته اشاره شده است.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: راه شیطان راه ایجاد تفرقه و دودستگی و شکاف بین جوامع اسلامی است اما راه اولیای الهی راه همبستگی و اتحاد است.

حاج ابوالقاسم تاکید کرد: سنت الهی آن است که پیروزی بدون اتحاد و همدلی کسب نخواهد شد و روش شیطان ایجاد اختلاف و دشمنی بین امت اسلام است.

وی یادآور شد: دشمنان در باطل خود با همدیگر اتحاد دارند اما متاسفانه در جوامع اسلامی با اینکه بر حق هستند تفرقه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد رمز اصلی اقتدار امت اسلام مقابل مستکبران است

اتحاد رمز اصلی اقتدار امت اسلام مقابل مستکبران است