مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-04سياسي

عمل به موعظه های اولیای الهی ضامن رفع خلاهای زندگی بشر است


انصاریان با بیان اینکه قرآن معجزه و نصیحت است، گفت: کار این معجزه آن است که همه بیماری های اخلاقی و اعتقادی انسان را درمان کند انسان اگر با قرآن شفا بگیرد هدایت پروردگار را می پذیرد.

- ، حجت الاسلام حسین انصاریان استاد حوزه علمیه همزمان با دهه اول ماه مبارک رمضان در حسینیه همدانی ها به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: بخش عمده ای از عمر انبیای الهی به موعظه و نصیحت حکیمانه، اثرگذار و نورانی گذشت تا مردم هدایت شوند.

موعظه هایی که اگر تک تک امت ها آنها را می پذیرفتند دنیا و آخرتشان آباد می شد متأسفانه کسانی که این موعظه ها را پذیرفتند بسیار اندک بودند آنان درباره موعظه انبیای الهی اندیشه و فکر کردند، عقل خود را به کار گرفتند و دیدند کلام آنان حق است و با فطرت و جان هماهنگی دارد برای همین خیر دنیا و آخرت نصیب آنان شد و برنده شدند؛ این افراد در زمره شاکران قرار می گیرند.

وی در ادامه با استناد به آیات قرآن کریم تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: من برای شما گوش، چشم و نیروی هوش قرار دادم با این هدف که شاکر باشید؛ حال سوال مطرح است شکر گوش، هوش و چشم چه شکری است؟ قرآن کریم در جای دیگر می فرماید ای آل داوود عمل کنید که با این عملتان شکر تحقق پیدا می کند؛ طبق صریح روایات؛ نماز و روزه شکر پروردگار است، بنابراین شکر گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به موعظه های اولیای الهی ضامن رفع خلاهای زندگی بشر است

عمل به موعظه های اولیای الهی ضامن رفع خلاهای زندگی بشر است