مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-04سياسي

360 برنامه متنوع فرهنگی هنری در پویش «همراهان سفر ایمن» برگزار شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: 360 برنامه متنوع فرهنگی هنری در پویش «همراهان سفر ایمن» برگزار شد.

- خرم آباد- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: 360 برنامه متنوع فرهنگی هنری در پویش همراهان سفر ایمن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس شرفی ظهر دوشنبه در آیین اختتامیه پویش همراهان سفر ایمن در استان لرستان گفت: سازمان راهداری برای نوروز 1401 طرحی جدید و نوین با عنوان پویش همراهان سفر ایمن را در سطح ملی اجرا کرد که هدف عمده آن کاهش تصادفات جاده ای بود.

وی با ابراز خرسندی از استقبال گسترده مردم از پویش همراهان سفر ایمن گفت: حضور خودجوش مردم، گروه های جهادی و راهیان نور به خصوص اجرای سرود توسط فرزندان شهدای مدافع حرم مایه شور و نشاط پویش همراهان سفر ایمن شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: جا دارد از برگزارکنندگان این پویش هم در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و هم بخش خصوصی مجری پویش قدردانی کنیم.

شرفی تصریح کرد: بیش از 360 برنامه متنوع فرهنگی هنری و طنز با محتوای فرهنگ بومی و آموزش ایمنی در قالب این پویش برگزار شد.

بنابراین گزارش، این مراسم، با اهدای لوح سپاس از فعالان پویش همراهان سفر ایمن که به مدت 20 روز کاری از 25 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401 فعالیت داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 برنامه متنوع فرهنگی هنری در پویش «همراهان سفر ایمن» برگزار شد

360 برنامه متنوع فرهنگی هنری در پویش «همراهان سفر ایمن» برگزار شد