مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-04سياسي

آتش زدن اِلمان میدان مرجعیت کار مردم نیست


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: روشن است این عمل بسیار مذبوحانه و بزدلانه ای که المان امام راحل و آیت الله بروجردی را در میدان مرجعیت آتش زدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در ابتدای درس خارج فقه خود، ضمن محکوم نمودن آتش زدن المان میدان مرجعیت در قم گفت: روشن است این عمل بسیار مذبوحانه و بزدلانه ای که المان امام راحل و آیت الله بروجردی را در میدان مرجعیت آتش زدند، کار مردم نیست، بسیار واضح است این یک کار سازماندهی شده از بیرون از کشور است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه خطاب به دشمن گفت: این کاری که می کنید که اگر پانصد سال پیش بود شاید اثر می کرد ولی الآن دیگر این کارها در اراده ی ملت تزلزلی ایجاد نمی کند و اینها کشف از این می کند که شما خیلی درمانده اید! خیلی بیچاره شدید در مورد این انقلاب.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی افزود: مزدورانی هستند که در ازای گرفتن پول اگر بگویند قرآن را هم آتش بزنید آتش می زنند چرا که اینها دنبال گرفتن پول هستند و آنهایی هم که سبب هستند و اینگونه افعال را طراحی می کنند، فکر می کنند به خیال خام خودشان با یک آتش زدن تزلزلی در انقلاب یا در اعتقادات مردم به وجود می آید، در حالی که اینها نه امام را شناختند و نه انقلاب را و نه مردم را.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش زدن اِلمان میدان مرجعیت کار مردم نیست

آتش زدن اِلمان میدان مرجعیت کار مردم نیست