مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-04فرهنگي

علی ملاقلی پور پیگیر پخش سریال تعلیقی اش شد


بهمن سال 98 شبکه سه سیما به دلیل آنچه «خطای فاحش کارگردان» عنوان کرد، پخش سریال «کتونی زرنگی» را پیش از آغاز متوقف کرد و با وجود توضیحات کارگردان و تهیه کننده به پخش این سریال رضایت نداد.

- بهمن سال 98 شبکه سه سیما به دلیل آنچه خطای فاحش کارگردان عنوان کرد، پخش سریال کتونی زرنگی را پیش از آغاز متوقف کرد و با وجود توضیحات کارگردان و تهیه کننده به پخش این سریال رضایت نداد.

علی ملاقلی پور در پی پخش نشدن سریال کتونی زرنگی پس از دو سال، با انتشار متنی با عنوان یک مطالبه عمومی خواستار تشکیل کمپینی برای پیگیری ماجرای این سریال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگردان کتونی زرنگی اعلام کرده است: اینجانب علی ملاقلی پور کارگردان سریال طنز خانوادگی کتونی زرنگی بیش از دو سال است که پیگیر چرایی عدم پخش این سریال پرزحمت هستم که با پول بیت المال در صداوسیما تولید شده و با نظارت های متعدد این سازمان ساخته شده و در دوره های مختلف با مدیران و مسئولان مختلف در سطوح مختلف جلسات متعددی را به همراه تهیه کننده، مجری طرح و نویسنده سریال کتونی زرنگی داشته ایم و تقریبا تمام مدیران صداوسیما این سریال را دیده اند.

همه در جلسات ابراز خوشایند و خرسندی از این سریال داشته اند و پخش این اثر را به زودی محتمل دانسته اند اما هر بار بلاتکلیف ماجرای پخش آن باقی مانده، ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی ملاقلی پور پیگیر پخش سریال تعلیقی اش شد

علی ملاقلی پور پیگیر پخش سریال تعلیقی اش شد