مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-04سياسي

تاکید یک مسئول بر ضرورت جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان


سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: طی دو سال گذشته، با وجود تلاش معلمان و دلسوزی کادر آموزشی مدارس ، شاهد افت تحصیلی دانش آموزان هستیم که لازم است با پیگیری همیشگی معلمان و ارتباط مؤثر و دوسویه با دانش آموزان، - ایسنا/تهران سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: طی دو سال گذشته، با وجود تلاش معلمان و دلسوزی کادر آموزشی مدارس ، شاهد افت تحصیلی دانش آموزان هستیم که لازم است با پیگیری همیشگی معلمان و ارتباط مؤثر و دوسویه با دانش آموزان، زمینه رفع این افت تحصیلی فراهم شود.

علیرضا فاتحی نژاد پیش از ظهر دوشنبه 15 فروردین ماه از آغاز روند آموزش حضوری مدارس بازدید کرد که در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازگشایی مجدد مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس های درس، نتیجه صرف فعل ما می توانیم در تولید واکسن کرونا است.

وی ادامه داد: البته باید توجه داشت که در کنار بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس درس، همه موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند تا روند حضوری شدن کلاس های درس تداوم داشته باشد.

فرماندار شهرستان قرچک عنوان کرد: در کنار مسائل آموزشی ، حضور نیافتن دانش آموزان در مدارس باعث شده تا مسائل تربیتی نیز تحت تأثیر قرار گیرد و این نیز وظیفه مسئولان آموزش و پرورش در توجه به مسائل تربیتی و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید یک مسئول بر ضرورت جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان

تاکید یک مسئول بر ضرورت جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان