مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-04سياسي

راه اندازی 92 آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از راه اندازی و افتتاح 92 آشپزخانه مهدوی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

- بیرجند- مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از راه اندازی و افتتاح 92 آشپزخانه اطعام مهدوی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد عرب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 92 آشپزخانه اطعام مهدوی همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان در سطح استان افتتاح و راه اندازی شده است.

وی توزیع غذای گرم، افطاری ساده و بسته های معیشتی به مددجویان این نهاد را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و بیان داشت: تهیه و توزیع 585 هزار و368 پرس غذای گرم و افطاری ساده با همکاری مراکز نیکوکاری در برنامه قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت 71 مرکز نیکوکاری در سطح استان بیان داشت: با همکاری این مراکز 46 هزار و350 سبد غذایی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در راستای جذب حامیان ستاد ارتباطی با حامیان در استان تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: پایگاه های جذب حامی در سطح ادارات تابعه و همچنین محل های پیش بینی شده در مساجد و تکایا در نیمه دوم ماه مبارک بویژه شب های لیالی قدر با رعایت تمامی پروتکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 92 آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی

راه اندازی 92 آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی