مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-04حوادث

توقیف خودروی نیسان حامل 150 کیلوگرم گیاهان مرتعی در رودهن


سرپرست اداره محیط زیست دماوند از توقیف خودروی نیسان حامل 150 کیلوگرم گیاهان مرتعی در رودهن خبر داد.

- ، نقی میرزا کریمی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از توقیف خودروی وانت نیسان حامل 150 کیلوگرم گیاهان مرتعی در رودهن خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص 5 نفر از متهمان اتباع بیگانه به مراجع قضایی معرفی شده اند.

میرزا کریمی افزود: پیرو اطلاعیه مشترک اداره منابع طبیعی و اداره حفاظت محیط زیست مبنی بر برخورد با تخریب محیط زیست از طریق برداشت بی رویه و خرید و فروش غیر مجاز گیاهان مرتعی، روز گذشته عوامل گشتی بسیج بخش رودهن با یک خودروی نیسان با 6 نفر سرنشین که حدوداً 150 کیلوگرم از گیاهان مرتعی را برداشت و جهت خرید و فروش حمل می کردند، برخورد کردند.

سرپرست اداره محیط زیست دماوند گفت: طی تماس تلفنی با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و هماهنگی با مرجع قضایی بخش رودهن خودرو توقیف و 5 نفر از متهمان که اتباع بیگانه بودند به کلانتری رودهن هدایت و با اعلام جرم از سوی اداره حفاظت محیط زیست به دادگاه بخش رودهن جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

وی در خاتمه از عوامل بسیج، کلانتری و دادگاه بخش رودهن و منابع طبیعی تشکر کرد و عنوان داشت: با برداشت بی رویه و خارج از عرف سبزی کوهی و گیاهان مرتعی با جدیت برخورد خواهد شد ولی برداشت توسط افراد بومی منطقه و به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروی نیسان حامل 150 کیلوگرم گیاهان مرتعی در رودهن

توقیف خودروی نیسان حامل 150 کیلوگرم گیاهان مرتعی در رودهن