مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-04سياسي

8 نفر در تصادفات جاده ای قم جان خود را از دست دادند


در ایام نوروز امسال 8 نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای قم جان خود را از دست داده اند که این تعداد همانند آمار متوفیان سال گذشته بوده است.

- ، سردار سید محمود میرفیضی اظهارداشت: طرح نوروزی پلیس قم به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم در حوزه های مأموریتی، همزمان با سراسر کشور از 27 اسفند ماه 1400 به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه با تشکیل قرارگاه نوروزی 9 قرارگاه فرعی وظیفه تأمین نظم و امنیت این ایام را برعهده داشت به آمار کشف جرایم استان در مدت مذکور اشاره کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته در حوزه پلیس آگاهی و همچنین انتظامی شهرستان، 65 درصد سرقت های به وقوع پیوسته کشف و سرقت ها در مجموع به نسبت مدت مشابه سال گذشته 4 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی، 53 هزار و 419 تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 قم گرفته شده که از این تعداد 46 هزار و 528 مورد، نیاز به اعزام پلیس بوده است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه وضعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی نیز 54 درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: طی این مدت 8 تن از هموطنان متأسفانه در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند، این تعداد همانند آمار متوفیان سال گذشته بوده و آمار مصدومان نیز 19 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نفر در تصادفات جاده ای قم جان خود را از دست دادند

8 نفر در تصادفات جاده ای قم جان خود را از دست دادند