مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-04سياسي

توحید محوری اساس جامعه مهدوی است


کارشناس معارفی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه نیاز امروز جامعه حرکت به سمت و سوی جامعه مهدوی است، گفت: جامعه مهدوی باید توحید محور باشد چرا که توحید محوری اساس جامعه مهدوی است.

- خانم زنجانی روز گذشته در محفل ترتیل خوانی مائده نور که در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد، با تبیین شاخصه های جامعه مهدوی بر مبنای نکات تفسیری جز نخست قرآن کریم اظهار کرد: یکی از اصول روزه داری و مهمانی ماه رمضان تفکر در توحید و ارتباط عمیق با مبدا خلقت است.

کارشناس معارفی آستان مقدس بانوی کرامت با اشاره به خطبه نبوی قد اقبل الیکم شهر الله بالبرکه و الرحمه و المغفره … شهر دعیتم الی ضیافه الله تصریح کرد: از مصادیق ایمان به غیب که در آیات ابتدایی سوره بقره مورد تأکید قرار گرفته است، ایمان به توحید و توحید محوری است؛ چرا که ارتباط لحظه به لحظه در ماه مبارک رمضان با خالق هستی و خود را در محضر او دیدن،زمینه های توحیدی را در وجود انسان تقویت می کند.

وی ایمان به معاد را از دیگر مصادیق ایمان به غیب عنوان کرد، گفت: توجه به مقصد و غایت هستی موجب تقویت ایمان در وجود آدمی می شود.

زنجانی ادامه داد: از دیگر مصادیق ایمان به غیب، ایمان به امام معصوم غائب از نظر است؛ چرا که در ماه مبارک رمضان با تقویت توحید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توحید محوری اساس جامعه مهدوی است

توحید محوری اساس جامعه مهدوی است