مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-04اقتصادي

زمین نهضت مسکن در فارس تا پایان اردیبهشت تامین می شود


دبیر قرارگاه جهادی مسکن در فارس گفت: به جز شیراز در همه شهرستان ها بیش از 90 درصد زمین نهضت ملی مسکن تامین شده و پیش بینی این است که تامین زمین در استان تا اردیبهشت ماه 100 درصد حل شود.

- ناصر شمس دوشنبه 15 فروردین در یک کنفرانس خبری بیان کرد: فارس، نخستین استانی است که از چهار ماه پیش مبادرت به ایجاد قرارگاه جهادی مسکن کرد.

او نقش اصلی این قرارگاه را تسریع و هماهنگی برای تحقق نهضت ملی مسکن ذکر و خاطرنشان کرد که اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل بنیاد مسکن، شرکت عمران صدرا، دفتر شهری استانداری و دفتر فنی استانداری از جمله دستگاه های متولی در این قرارگاه هستند.

دبیر و جانشین استاندار در قرارگاه جهادی مسکن در استان فارس ادامه داد: تامین زیرساخت های فرهنگی، برق، گاز، بهداشت و درمان و .

در این قرارگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

شمس با اشاره به ثبت نام 280 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در فارس تاکنون، گفت: پایش ثبت نام ها در حال انجام است به گونه ای که در برخی از شهرها بیش از 50 درصد و در برخی از شهرها 100 درصد پایش انجام شده است.

او عنوان کرد که قانون استفاده از تسهیلات نیز به شهرستان ها ابلاغ شده است.

دبیر قرارگاه جهادی مسکن در استان فارس همچنین با بیان اینکه تامین زمین در شهرها نیز انجام شده و 70 درصد از زمین مورد نیاز نهایی شده است، گفت: تا پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین نهضت مسکن در فارس تا پایان اردیبهشت تامین می شود

زمین نهضت مسکن در فارس تا پایان اردیبهشت تامین می شود