مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-04سياسي

رییس شورای هماهنگی کمیته های اجرایی رویداد 2022 ساری منصوب شد


استاندار مازندران طی حکمی محمدعلی نوبخت را به عنوان جانشین و رییس هماهنگی کمیته های اجرایی رویداد بین المللی 2022 ساری منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با توجه به پیش رو بودن رویداد بزرگ بین المللی 2022 و انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اکو که نقش مهمی در توسعه همه جانبه استان مازندران دارد تدابیری اتخاذ شد تا برنامه های این رویداد به نحو احسن اجرا شود.

در همین راستا استاندار مازندران طی حکمی محمد علی نوبخت را به عنوان جانشین و رییس هماهنگی کمیته های اجرایی این رویداد منصوب کرد.

در این حکم ابلاغی آمده است: نظر به اهمیت برگزاری با شکوه رویداد ساری پایتخت گردشگری کشورهای اکو در سال 2022 که نقش مهمی در توسعه همه جانبه استان مازندران و شهرستان ساری خواهد داشت و با توجه به تعهد تجربه و همچنین سوابق اجرایی شما، جنابعالی را به عنوان جانشین رییس شورای هماهنگی کمیته های اجرایی منصوب می نمایم؛ شایسته است با توجه به رعایت کلیه ضوابط در وزارتخانه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استفاده از توان دانشگاه ها جوانان اندیشمند تجربه بخش خصوصی فعال در حوزه های فرهنگی و گردشگری و دیگر بخش های اقتصادی با هماهنگی اینجانب در مسیر توسعه و پیشرفت استان و شهر ساری همت گمارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای هماهنگی کمیته های اجرایی رویداد 2022 ساری منصوب شد

رییس شورای هماهنگی کمیته های اجرایی رویداد 2022 ساری منصوب شد