مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-04ورزشي

تبعید پایان رافت و تیمش به سردارجنگل رشت


با توجه به عدم تکمیل پروژه نور ورزشگاه وحدت آستارا و تا زمان نصب کامل پروژکتورها، تیم شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل رشت پذیرای حریفان خواهد بود و در دیدار پیش رو شهرداری آستارا در رشت به مصاف استقلال ملاثانی می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، با توجه به عدم تکمیل پروژه نور ورزشگاه وحدت آستارا و تا زمان نصب کامل پروژکتورها، تیم شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل رشت پذیرای حریفان خواهد بود.

  بر همین اساس دیدار روز سه شنبه تیم های شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی از هفته بیست و چهارم لیگ یک در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

  فاصله آستارا تا رشت 173 کیلومتر است و حداقل 3 ساعت و 5 دقیقه طول می کشد تا بازیکنان رافت از شهر آستارا تا رشت برسند.

  شهرداری آستارا در دیدار گذشته مقابل ملوان بندر انزلی نمایش قابل قبولی نداشت و در نهایت از تیم صدر جدولی لیگ دسته یک این دیدار حساس و سرنوشت ساز را واگذار کرد.

  پس از پایان دربی گیلان پایان رافت با مصاحبه جنجالی بر مازیار زارع و بابک پور غلامی مربیان تیم ملوان تاخت و آن ها را بابت کنترل نکردند شعارهای هواداران ملوان سرزنش کرد و سخنانی بر زبان آورد که مورد انتقاد اهالی فوتبال شد و سر و صدای زیادی در فضای مجازی و رسانه ها به پا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعید پایان رافت و تیمش به سردارجنگل رشت

تبعید پایان رافت و تیمش به سردارجنگل رشت