مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-04سياسي

برخورد دوگانه سازمان های داعیه دار صلح در جنگ یمن بر همگان آشکار شد


234 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت آشکار علیه مردم یمن خواستار توقف حملات نظامی شدند و از انصارالله حمایت کردند.

- ، سید محسن دهنوی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه 15 فروردین ماه) با قرائت بیانیه ای، جنایات ائتلاف سعودی را محکوم کرد و خواستار توقف حملات نظامی علیه مردم مظلوم یمن شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم 6 فروردین ماه 1401 جهان شاهد تجاوز نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان سعودی علیه مردم مظلوم یمن بود و اکنون با گذشت هفت سال از این جنگ ویرانگر علیه کشور مستقل و ملت به پا خواسته یمن برخوردهای دوگانه مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی داعیه دار صلح، آزادی و حقوق ملت ها بیش از پیش بر همگان آشکار شده است.

زیرا این سازمان ها تحت سیطره مستکبران و قدرت های شیطانی بوده و مستضعفین هیچ امیدی برای دفاع نهادهای بین المللی از حقوق پایمال شده خود نداشته و نخواهند داشت.

دولت عربستان در هفت سال گذشته با حمایت ابرقدرت های مستکبر جهانی با بمباران مستمر شهرها و روستاهای یمن، انواع جنایات جنگی را مرتکب گشته و هزاران کودک و زن و مرد از شهروندان غیرنظامی یمن را به خاک و خون کشیده اند و با محاصره ظالمانه مانع رسیدن دارو، غذا و کمک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دوگانه سازمان های داعیه دار صلح در جنگ یمن بر همگان آشکار شد

برخورد دوگانه سازمان های داعیه دار صلح در جنگ یمن بر همگان آشکار شد