مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-04اقتصادي

280 پروژه آبرسانی در کرمانشاه اجرا می شود  


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به تخصیص اعتبارات 880 میلیارد تومانی به حوزه آب و فاضلاب استان در سال گذشته، گفت: از محل این اعتبارات قرار شد 460 پروژه آبرسانی در استان اجرا شود که تاکنون 180 پروژه اجرا شده و مابقی هم باید تا تابستان اجرایی شود.

-   منوچهر فخری در آیین کلنگ زنی سه پروژه آبرسانی روستایی استان که امروز(15 فروردین) در روستای قیسوند بخش کوزران برگزار شد، با اشاره به اجرای برخی پروژه های محرومیت زدایی در کشور توسط سپاه، اظهار کرد: در هر منطقه محرومی که بخواهیم یک کار عمرانی را اجرایی کنیم، علاوه بر تامین اعتبار نیاز به ابزاری است که بتواند آن را به خوبی اجرا کند که یکی از این ابزارها در کشورمان وجود پربرکت سپاه و بسیج است.

وی ادامه داد: هرجایی که سپاه و بسیج برای اجرای پروژه های عمرانی ورود کرده اند، موفق بوده ایم که از نمونه های آن می توان در ابتدای مقابله با شیوع بیماری کرونا و واکسیناسیون گسترده نام برد.

وی اضافه کرد: با ورود بسیج سازندگی سپاه به حوزه محرومیت زدایی در روستاها، شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها هستیم که این جای خوشحالی دارد.

فخری تاکید کرد: اگر قرار است شهرهایمان آباد و پرنشاط باشد، باید توجه خاصی به روستاها شود و عمران و آبادانی را به روستاهایمان ببریم که خوشبختانه در این رابطه سپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 پروژه آبرسانی در کرمانشاه اجرا می شود  

280 پروژه آبرسانی در کرمانشاه اجرا می شود