مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-04سياسي

واحدهای صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان پلمب می شوند


دادستان عمومی و انقلاب قم از پلمب واحدهای صنفی در قم که ضوابط ابلاغی اداره اماکن در ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند خبر داد.

- ، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب با تأکید بر اینکه مردم مؤمن و خداجوی استان همواره زیر سایه کریمه اهل بیت حضرت معصومه علیهاالسلام، ادب حضور در ضیافت پروردگار و فضای معنوی و پرفیض ماه رمضان و شهر مذهبی قم را ارج می نهند، اظهار داشت: تدابیر و دستورات قضایی برای حفظ حرمت و شئون ماه مبارک رمضان در شهر مقدس قم به اداره اماکن، پلیس امنیت اخلاقی و سایر دستگاه های استان ابلاغ شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قم، روزه خواری در ملأعام و انظار عمومی را طبق ماده 638 قانون مجازات اسلامی، جرم دانست و از افرادی که به دلایل شرعی و پزشکی نمی توانند روزه بگیرند خواست با احترام به ماه مبارک رمضان، از روزه خواری در ملأعام خودداری کنند.

دادستان قم، روزه خواری در اماکن عمومی اعم از سطح شهر، داخل خودرو و در واحدهای صنفی را شامل جرم جریحه دار نمودن عفت و اخلاق عمومی از طریق تجاهر به ارتکاب حرام در اماکن عمومی عنوان کرد و بیان داشت: خودروهای مربوط به افراد متخلف، توقیف می شوند و واحدهای صنفی که ضوابط ابلاغی اداره اماکن در ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند، پلمب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان پلمب می شوند

واحدهای صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان پلمب می شوند