مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-04اقتصادي

رشد 36 درصدی اشتغال صنعتی زنجان در سال گذشته


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میزان اشتغال زایی در بخش صنعت استان در سال گذشته نسبت به سال 99، رشد 36 درصدی دارد.

- ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته، 47 هزار و 143 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت استان صورت گرفت و 181 واحد صنعتی راه اندازی و شروع به کار کرد که این میزان نسبت به سال 99 رشد دارد.

وی با اشاره به سهم زنجان از سرمایه گذاری های جدید صنعتی کشور، افزود: با راه اندازی این واحدهای صنعتی در استان، 2 درصد از واحدهای صنعتی راه اندازی شده در سطح کشور متعلق به استان زنجان است.

این مسئول ادامه داد: سرمایه گذاری صورت گرفته برای راه اندازی این واحدهای صنعتی در استان بالغ بر 47 هزار میلیارد ریال است که با آغاز به کار 181 واحد صنعتی در استان زمینه اشتغال 4385 نفر را در استان فراهم کرده است.

فغفوری با بیان اینکه میزان اشتغال زایی در بخش صنعت استان در سال گذشته نسبت به سال 99، رشد 36 درصدی دارد، تصریح کرد: بخش صنعت همواره یکی از حوزه هایی است که سهم عمده ای در ایجاد اشتغال در استان داشته است، تجربه نشان داده به هر میزان که توانسته ایم در حوزه صنعت رونق ایجاد کنیم، به همان میزان نیز در زمینه ایجاد اشتغال در استان موفق ظاهر شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 36 درصدی اشتغال صنعتی زنجان در سال گذشته

رشد 36 درصدی اشتغال صنعتی زنجان در سال گذشته