مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-04فرهنگي

فریده سپاه منصور: مش مریم «مهمان مامان» سمبل تمام زنان جنگ زده بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز فریده سپاه منصور بازیگر سینما، - فریده سپاه منصور: مش مریم مهمان مامان سمبل تمام زنان جنگ زده بود فریده سپاه منصور در در نشست تاریخ شفاهی موزه سینما بیان کرد مش مریم در مهمان مامان سمبل تمام زنان جنگ زده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز فریده سپاه منصور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بخش هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می خوانید.

فریده سپاه منصور درباره علاقه خود به سینما و تئاتر گفت: در دبستان تئاتر بازی می کردم و در دبیرستان دکلمه می کردم پدرم دیوان اشعار شعرای مختلف را برایم می خرید، اما زمانی که به بازیگری علاقمند شدم می دانستم خانواده مخالفت می کنند، اما از همان کودکی عشق به هنر و بازیگری داشتم.

وی با اشاره به حضورش در فیلم رد پای شن ساخته محمدرضا هنرمند افزود: در ابتدا همه از بازی ام تعریف می کردند و یادم می آید در سکانسی که پسر من را می خواستند بگیرند آقای هنرمند به من گفت خانم سپاه منصور لنز من را شکستی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریده سپاه منصور: مش مریم «مهمان مامان» سمبل تمام زنان جنگ زده بود

فریده سپاه منصور: مش مریم «مهمان مامان» سمبل تمام زنان جنگ زده بود