مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-04فرهنگي

بیش از 100 ویژه برنامه فرهنگی و هنری نوروز امسال در گیلان اجرا شد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر تمرکززدایی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، گفت: به همین منظور در ایام نوروز بیش از 100 برنامه شاخص در شهرستان های گیلان برگزار شد.

- با اشاره به اینکه برنامه های نوروزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در راستای شعار قرن جدید، قرن امید برنامه ریزی و اجرا شد، اظهار کرد: تلاش شد تا از همه ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان های مختلف گیلان برای ایجاد فضای با نشاط و عیدانه استفاده شود.

وی با بیان اینکه بیش از 100 برنامه شاخص فرهنگی و هنری در سطح شهرستان های استان گیلان اجرا شد، گفت: اجرای جشنواره های نوروزی و توجه به احیای آیین های سنتی به صورت ویژه در ایام نوروز از سوی اصحاب فرهنگ و هنر مورد توجه قرار گرفته بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در گفتمان فرهنگی دولت مردمی اجرای عدالت فرهنگی در همه ابعاد اعم از توزیع عادلانه اعتبارات و بودجه و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در اولویت قرار دارد، افزود: در همین راستا تلاش شده تا در اجرای برنامه های عیدانه فعالان فرهنگ و هنر به مناطق کمتر برخوردار و محروم توجه ویژه ای شود.

وی به اکران فیلم های سینمایی در مناطق فاقد سینما و محروم در ایام نوروز اشاره و اضافه کرد: اجرای موسیقی محلی در نقاط گردشگری استان گیلان و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 ویژه برنامه فرهنگی و هنری نوروز امسال در گیلان اجرا شد

بیش از 100 ویژه برنامه فرهنگی و هنری نوروز امسال در گیلان اجرا شد