مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-04سياسي

بیانیه 234 نماینده مجلس در حمایت از مردم یمن و پایان دادن به حملات نظامی


234 نماینده مجلس در آغاز هشتمین سال جنگ ویران گر یمن در بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از انصارالله خواستار پایان دادن به حملات نظامی و کشتار مردم یمن، - و رفع محاصره این کشور شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از مردم یمن را به شرح زیر قرائت کرد: ششم فروردین ماه 1394، جهان شاهد تجاوز نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان سعودی علیه مردم مظلوم یمن بودند و اکنون به گذشت هفت سال علیه ملت ملت به پا خواسته یمن برخوردهای دوگانه مدعی حقوق بشر، سازمان ملل متحد، و دیگر سازمان های بین المللی داعیه دار صلح بیش از پیش بر همگان آشکار شده است.

زیرا این سازمان ها تحت سلطه مستکبران و قدرت های شیطانی بوده و مستضعفان جهان هیچ امیدی برای دفاع از نهادهای بین المللی از حقوق پایمال شده خود نداشته و نخواهند داشت.

دولت عربستان در هفت سال گذشته با حمایت ابرقدرت های مستکبر جهانی با بمباران مستر شهرهای و روستاهای یمن انواع جنایت های جنگی را مرتکب گشته و هزاران کودک، زن، و مرد از شهروندان غیرنظامی یمن را به خاک و خون کشیدند و با محاصره ظالمانه مانع رسیدن دارو و غذا و کمک های بشردوستانه به یمن گشته و در اثر آن میلیون ها زن، مرد، و کودک مظلوم را در معرض گرسنگی، بیماری، فقر و نابودی قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 234 نماینده مجلس در حمایت از مردم یمن و پایان دادن به حملات نظامی

بیانیه 234 نماینده مجلس در حمایت از مردم یمن و پایان دادن به حملات نظامی