مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-04سياسي

طرح اشتغال خانگی زنان استان سمنان پیگیری شود


نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان با بیان اینکه طرح اشتغال خانگی زنان استان سمنان پیگیری شود، گفت: دولت زمینه اجرا و تحقق کامل این قبیل طرح ها را مهیا سازد.

- ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر دوشنبه در دیدار با استاندار سمنان در دفتر خود با بیان اینکه این استان در واقع یک استان ممتاز دارای ظرفیت ها و مسئولان بسیار خوب است، تاکید کرد: امتیاز اول استان سمنان وجود روحیه ولایی و مذهبی در میان مردم استان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه توقع کم مردم و وحدت حاکم بر استان از امتیازات دیگر استان است، ابراز کرد: مسئولان برای خدمت رسانی به این مردم همیشه در صحنه کوشش بیشتری کنند.

امام جمعه سابق سمنان با بیان اینکه طرح اشتغال خانگی زنان، طرحی مهم و اساسی است که باید در استان پیگیری شود، بیان کرد: مسئولان و دولتی ها باید زمینه اجرا و تحقق کامل این قبیل طرح ها را در استان سمنان مهیا سازند تا شاهد افزایش ماندگاری جمعیت روستاییان در روستاهای استان باشیم.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه اشتغال از مهمترین دغدغه های مردم استان سمنان است، تاکید کرد: تلاش های شبانه روزی و پیگیری های دلسوزانه مسئولان می تواند مشکلات استان را کاهش و حتی حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اشتغال خانگی زنان استان سمنان پیگیری شود

طرح اشتغال خانگی زنان استان سمنان پیگیری شود