مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-04سياسي

برپایی محافل جزءخوانی قرآن کریم در سراسر استان همدان


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: جمع خوانی تلاوت قرآن کریم در شهرستان همدان در حسینیه امام (ره) مانند سال های قبل و در تمامی شهرستان های ده گانه نیز یک جلسه محوری جز خوانی قرآن همزمان با مرکز استان برگزار می شود.

- ایسنا/همدان مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: جمع خوانی تلاوت قرآن کریم در شهرستان همدان در حسینیه امام (ره) مانند سال های قبل و در تمامی شهرستان های ده گانه نیز یک جلسه محوری جز خوانی قرآن همزمان با مرکز استان برگزار می شود.

حجت الاسلام و الملسمین محمد هادی نظیری در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: تمامی این جلسات به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی پخش خواهد شد و هم استانی ها در منزل می توانند همراه با این جلسات جمع خوانی، تلاوت داشته باشند در کنار تمامی این جلسات جزءخوانی، جلسات تفسیر آیات منتخب توسط کارشناسان برگزار خواهد شد همچنین مانند سنوات گذشته مسابقه بزرگ قرآنی هم برگزار می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در دوسال گذشته به علت شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان فعالیت های تبلیغی و فرهنگی ماه رمضان به کمترین میزان خود رسید و اغلب فعالیت ها در فضای مجازی صورت می گرفت اما امسال با انجام واکسیناسیون سراسری و بهتر شدن شرایط کرونا در کشور و با اجازه ستاد ملی مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی محافل جزءخوانی قرآن کریم در سراسر استان همدان

برپایی محافل جزءخوانی قرآن کریم در سراسر استان همدان