مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-04سياسي

پخش سریال «قونشولار» در ماه مبارک رمضان


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: سریال 26 قسمتی «قونشولار» تولید مرکز زنجان به مناسبت ماه رمضان از شبکه اشراق پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید محسن لطیفی، امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه های مختلفی از سوی صدا و سیما برای ماه رمضان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه در این ایام ویژه برنامه افطار سیما عطرلی بهار نام دارد که در ساعات افطار میهمان سفرهای مومنین روزه دار خواهد بود، گفت: بهره مندی از صحبت های کارشناسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گزارش های ویژه برای اشاعه فرهنگ سفره های ساده در افطار، میهمان ویژه، آیتم امید رهایی با موضوع پخش گزارش از زندانیان جرایم غیرعمد جهت جلب مشارکت های مردمی در آزادسازی زندانیان، وله های مختلف، ادعیه های مخصوص افطار و گزارش مردمی، از آیتم های متعدد این برنامه است که از ساعت  18 و 45 دقیقه تا هنگام اذان مغرب پخش می شود.

لطیفی تصریح کرد: ویژه برنامه اوباشدانلیق هم در سحرگاهان از ساعت 4 تا اذان صبح با آیتم های مختلفی مانند تلاوت قرآن، زمزمه سحر، ابتهال، قرائت ادعیه و اذکار، اذان و مناجات و بخش کارشناسی در لحظات ربانی و ملکوتی  سحر، همراه  و میهمان بینندگان عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سریال «قونشولار» در ماه مبارک رمضان

پخش سریال «قونشولار» در ماه مبارک رمضان