مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-04اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه آبرسانی روستایی در کرمانشاه


سه پروژه آبرسانی روستایی با اعتبار 49 میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی در شهرستانهای کرمانشاه و سنقر و کلیایی کلنگ زنی شد.

- علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، امروز(15 فروردین) در این مراسم که با حضور معاون عمرانی استانداری در روستای قیسوند بخش کوزران برگزار شد، بااشاره به آغاز عملیات اجرایی این سه پروژه، اظهار کرد: این سه پروژه در 30 روستای استان با اعتبار 49 میلیارد تومان در قالب طرح بسیج آبرسانی آغاز شده است.

وی ادامه داد: این سه پروژه از محل اعتبارات پروژه های محرومیت زدایی در پنج روستای بخش کوزران و 19 روستای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه و شش روستای دهستان آگاه شهرستان سنقروکلیایی که از محروم ترین مناطق استان هستند، اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم قرارگاه جهاد آبرسانی تشکیل شد و انعقاد قرارداد محرومیت زدایی را به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: در استان کرمانشاه حدود 349 روستا با اعتبار 314 میلیارد تومان در قالب این طرح و طی دو فاز آبرسانی خواهند شد.

کاکاوند به تنش آبی تعدادی از روستاهای کرمانشاه در فصل تابستان اشاره کرد و افزود: جمعا بیش از 460 روستای استان در فصل گرما تنش آبی دارند که طبق این طرح 349 مورد از آنها آبرسانی می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه آبرسانی روستایی در کرمانشاه

آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه آبرسانی روستایی در کرمانشاه