مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-04سياسي

مسئولان پیگیر رفع مشکلات مسکن جوانان زارچ باشند


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به دولت نتوانسته بهره برداری درستی از اراضی خود داشته باشد، از مسئولان خواست تا پیگیر رفع مشکلات مسکن جوانان زارچ باشند.

- ، محمدصالح جوکار در دیدار با اعضای شورای شهر زارچ در ارتباط با پهنه های فاقد کاربری منطقه اظهار داشت: متاسفانه دولت از این زمین ها که میزان آن زیاد هم است شناسنامه و اطلاعات دقیقی ندارد که بتواند بهره برداری لازم را از آن انجام دهد.

وی ادامه داد: لازم است که شناسایی لازم از سوی سازمان های مربوطه انجام شود و یا اکاربری هایی که مورد نیاز است تعریف شود و یا اینکه برای آینده محصور و به این صورت از دست زمین خواران دور شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به محدودیت های بسیار زیادی که در ارتباط با زمین در شهرستان یزد وجود دارد، افزود: تراکم بالای جمعیتی یزد به دلیل عدم امکان توسعه جغرافیایی است و علت این موضوع هم مربوط به همین محدودیت ها و کمبود زمین است.

جوکار با اشاره به موارد مطرح شده از سوی اعضای شورای زارچ ادامه داد: بسیاری از موضوعاتی که از من به عنوان نماینده توقع می شود اصلا در حیطه وظایفم نیست که یکی از آنها مرتبط با مسائل مربوط به مسکن جوانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان پیگیر رفع مشکلات مسکن جوانان زارچ باشند

مسئولان پیگیر رفع مشکلات مسکن جوانان زارچ باشند