مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-04سياسي

اعتماد اجتماعی از شاخصه های رضایت مندی مردمی از پلیس است


اقتدار در عمل و اعتماد اجتماعی از شاخصه های رضایت مندی مردمی از پلیس است.

- ، حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی در نشست مشترک انتظامی - قضایی بیان داشت: در جامعه امروزی تقاضا برای خدمات پلیس بسیار زیاد بوده و کارکنان این نیرو با تنوع فزاینده شرایط و درخواست هایی که بسیاری از آن ناشی از کاستی ها در حوزه هایی دیگر ایجاد شده، مواجه هستند.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان پلیس در طول سال به ویژه در اجرای طرح نوروزی ادامه داد: پلیس نماد اصلی و تأثیرگذار در حفظ و استمرار امنیت و آسایش عمومی است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی از اقتدار پلیس به عنوان یکی از شاخص های بسیار مهم در تعالی بخشی به کارکرد و نقش مهم این سازمان انقلابی در بستر جامعه یاد کرد و گفت: فرماندهی کل انتظامی ایران در عین حال که خدمتگزار و مردم مدار است، دارای اقتدار بوده و برای حفظ امنیت، آرامش و حفاظت از جان، مال و ناموس آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

حجت الاسلام موسوی به دیگر مؤلفه های تأثیرگذار در افزایش رضایت مندی مردمی از عملکرد پلیس در سالیان اخیر اشاره و اظهار داشت: اعتماد عمومی در موفقیت پلیس بسیار تأثیرگذار است و امروزه در میدان عمل، فرماندهی انتظامی استان توانسته است این مهم را در جامعه نمایان سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد اجتماعی از شاخصه های رضایت مندی مردمی از پلیس است

اعتماد اجتماعی از شاخصه های رضایت مندی مردمی از پلیس است