مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:222022-04-04سياسي

واکنش شهرداری کرج به انتشار فیلم «تخریب دیوار حسینیه شاهد»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، طی روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود که بیانگر تحریب دیوار یکی از حسینیه های کرج توسط عوامل شهرداری در روز تعطیل است.

مجموعه شهرداری در راستای شفاف سازی این موضوع و پاسخ به حواشی متنی منتشر کرد که به شرح ذیل است؛ احتراماً ضمن آرزوی قبولی طاعات روزه داران گرامی و تبریک ماه مبارک رمضان، به اطلاع همشهریان گرامی می رساند که با توجه به تقاضای واصله جهت تاسیس آشپزخانه حسینیه شاهد در پارک شاهدِ اردلان یکم در سنواتِ ماضی، با احداث بنایی به مساحت 75 مترمربع به صورت امانی و جهت فعالیت های خیریه موافقت شد که متاسفانه شاهدِ محدثات و افزایش بنای غیرمجاز حسینیه در بعدتر می باشیم لکن مدیریت شهری کرج با توجه به روحِ اقدامات نیکوکارانه این مرکز، مسیر تعامل و مدارا را در پیش گرفته است.

در خصوص آنچه تخریب دیوار حسینیه عنوان شد باید گفت که آیا احداث دیوار در محدوده فضای سبز و با قطع غیرمجاز تعدادی اشجار و تصرف در بخشی از محوطه پارکِ شاهد که متعلق به شهروندان می باشد، اقدامی قانونی و شرع پسند می باشد و اگر سایر مراکز نیکوکاری نیز به واسطه اقداماتی که در دستور کار دارند، چنین رویه ای را در پیش بگیرند، سازگار با قوانین شهری و روحِ عدالت محوری می باشد؟ در واقع شهرداری کرج به عنوان مسؤول حفظ و نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهرداری کرج به انتشار فیلم «تخریب دیوار حسینیه شاهد»

واکنش شهرداری کرج به انتشار فیلم «تخریب دیوار حسینیه شاهد»